torstai 27. joulukuuta 2012

Päivänvinkki! HIUKSET KASVAA JOPA 1-10CM KK

On mahdoton uskoa,että hiukset voisivat kasvaa tuon verran kuukaudessa, mutta niin se vaan on. Olen itse testanut! Minun hiuksillani on ollut jokin ongelma!?!?  Ne eivät olleet kasvaneet melkee kahteen vuoteen mihinkään!  Nyt kun olen käyttänyt kuukauden ajan, niin olen huomannut tulosta,(minun hiukseni ovat tosi ohuet), MUN HIUKSET ON VAHVISTUNUT, voimistunut, PAKSUUNTUNUT JA KASVANUT YLI 2cm, se riippuu kyllä hiuksista,mulla ei ole kasvanut nii nyt pamahti tuon verran, oon todella todella iloinen ! MYÖS UUDET HIUKSET ON ALKANU KASVAA


Tämä on tosi tehokas hoito! Suositus:  1  viikossa !
Tämän salaisuus on, että SINAPPI "polttaaa" päännahkaa, niin että verenkierto alkaa nopeentumaan ja saa uudet hiukset kasvamaan ja se aktivoi hiuksia!


Ohje:
2 rkl kuivaa sinappijauhetta liuotetaan kuuman veden kanssa,  2 rkl kuumaa vettä, 1 kananmunan keltuainen,  2 rkl oliivia (persikka, takiainen tai muut kosmeettiset öljytkin käy) 2 tl sokeria (mitä enemmän sokeria, sitä "ilkeämpi "sinappi ja tehokkaampi)
Levitä tätä siveltimen avulla päänahalle ympäri päätä. (Älä latvoihin) Sen jälkeen pistä lämmin hattu, pussi, huivi tai solmi pyyhe ympäri.
Odota 15 min-1 h ,  ensimmäisellä kerralla pitää kuitenkin istua sen 15minuuttia, vaikka tuntuisi että ois tulipalo päänahalla. Tee tätä kerran viikos, ja yritä olla se 1h päässä, sillä hiukset saa kasvamaan nopeammin niin.
Päänahalle ei tule mitään ongelmia.
Tehtää tätä kuukauden verran jos haluutte hiuksenne kasvavan.


Ps. muista pistää aiheita minulle kommenteissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti